2014. augusztus 13., szerda

Mage Hunter

Festegettem az utóbbi napokban, igyekeztem minél jobban dokumentálni a folyamatot. Nem volt egyszerű szülés, mivel a vékony ecsetem az alapszínek felvitele után az alábbi fazonban állandósította szőrzetét:


De persze nem személyi panasztérnek nyitottam a blogot, úgyhogy lássuk inkább a figurát. 
A delikvens egy Mágusvadász, avagy részletezve: Privateer Press -> Warmachine -> Retribution of Scyrah -> Mage Hunter Strike Force -> grunt2. A színeket tisztán szerettem volna a figurán látni, ezért fehérrel alapoztam.

A színekhez sokat nem fűznék, régi Citadel festékek, jelenlegi nevükön már nem is léteznek, úgyis mindenki talál magának hasonlót olcsóbban. Ha valaki mégis kíváncsi rá, kommentben rákérdezhet.


A következő lépés az árnyalás volt, kb. minden ruha és fafelületre egy erősen felvizezett sötétbarnát használtam, a bőrre pedig egy közepesen sötét bőrszínt.



Azután (szintén vizezett festékkel) kihúztam a köpeny és a ruházat éleit. Valamint a csizmának és a kesztyűknek megadtam a végleges színt.


Ezután a kevés páncélozott rész kapta meg a színét, mégpedig úgy, hogy az alapnak felhúzott zöldet kevertem különböző arányokban fémszínnel .



Ezt követően véglegesítettem a bőrszínt és a hajat, a szemmel együtt.



Majd kihúztam a fémes részek éleit, a barnát arannyal, a bicskát pedig ezüsttel. Emellett a penge felső része kapott egy enyhe türkizes színátmenetet.


Utoljára felfestettem a talpra az elülső ívet, és a nyílpuska kapott egy világosabb erezetet (tudom, elég ótvar lett, visszatérnék az ecset állapotára)


Kis igazítás a talpon, rá a barna műfű, és egyelőre késznek is lett nyilvánítva. A végeredmény:






Akinek hozzáfűzni valója van, alul megteheti. Viszlát legközelebb!

Read it in english!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése